onsdag 15. juli 2009

Liste over ting som gjør meg glad

Jeg er glad i lister. Erlend Loe's Naiv.Super kan ta på seg litt av æren for det.
I dag skrev jeg en liste over ting som gjør meg glad.
Hvis du ønsker å bli muntrere (hvem gjør vel ikke det?), sørg for å fylle hverdagen opp med flere av disse tingene. Enkelt og greit.
Dette gjør meg glad:
  • Positive mennesker
  • Latterkrampe
  • Lukta av vår
  • Havet
  • Å drikke friskt vann fra bekk
  • Smågodt
  • Å se hvor glad hunden min blir når han skjønner at han skal ut på tur
  • Lakris
  • Morgenbad
  • Nattbad
  • Å kysse
  • En god klem
  • Komplimenter - både når jeg tar imot og gir
  • Ballsport - volleyball,amatørfotball,tennis,bordtennis...
  • Å lese om lykke
  • Såpebobler
  • Avocado
  • Å se på gamle bilder
  • En samtale om livet
  • Inspirasjon
  • Båtferie
  • Å planlegge
  • Å sitte på brygga og mavle reker

Lista skal bli lenger. Jeg kommer til å oppdatere den jevnlig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar